Notícies del lloc

15/05/2010

El passat dijous 15 d'abril, Telecos sense Fronteres i Agricultura per al Desenvolupament van organitzar l'acte sobre la Cooperació a Nicaragua des del CBL, amb l’objectiu de mostrar part de la cooperació universitària al desenvolupament que es duu a terme des de les escoles del Campus de Castelldefels.

17/06/2010

Sóc l'Alícia Vàzquez, estudiant d'arquitectura a l'ETSAB, i membre d'ESFA (Espai Social i de Formació d'Arquitectura) des de fa 6 anys. Vaig anar per primera vegada a Haití amb el Roger Estivill, company d'ESFA, el 2006. Nosaltres havíem estat estudiant la construcció autòctona amb terra a la regió de Santigo del Estero a l'Argentina, amb el MOCASE. Per això la Rosa Parés, consultora d'algunes organitzacions haitianes, ens va convidar a anar a Karis per fer un estudi i avaluació de l'arquitectura autòctona a la regió.

20/09/2010

Els passats 9 i 10 de setembre va tenir lloc al Campus Nord el simposi IPID2010, que aplega estudiants de màster i doctorat en matèria de Tecnologies de la Informació i la Comunicació per al desenvolupament (ICT4D en les seves sigles en anglès).