Notícies del lloc

16/12/2010

En el marc del III Premio a la Calidad en la Investigación y a las Tesis Doctorales sobre Cooperación Internacional para el Desarrollo Humano (2009), ha resultat premiada la investigació titulada Multicriteria decision analysis for waste management in Saharawi refugee camps, de Marianna Garfi, en coautoria con Simona Tondelli i Alessandra Bonoli. Aquesta investigació ha rebut la primera menció en l'apartat del premi a la millor recerca.

16/12/2010

Els dies 22 i 23 de novembre es va celebrar a Barcelona la 7a Conferència Internacional del Programa PEACE, una xarxa d'universitats europees i palestines que té per objectiu la cooperació acadèmica amb Palestina. La conferència va ser acollida per l'EPSEB amb el suport del CCD, i va comptar amb la presència de representants acadèmics de bona part de les universitats palestines, i també de nombrosos representants d'universitats europees.

20/12/2010

La cooperació al desenvolupament a la UPC ja té una trajectòria: des de la constitució al 1992 del CCD fins avui ha anat creixent, madurant i aprenent. En aquests moments, es constata la necessitat que la UPC es doti d'un instrument que permeti definir i orientar el seu compromís en l’àmbit CUD de cara als propers anys.

20/12/2010

L'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP) coordina aquest projecte de suport a universitats africanes en la millora de les relacions entre les universitats i les empreses per facilitar la transferència de coneixement així com reforçar la dinàmica emprenedora per tal de densificar la xarxa d’empreses viables, promoure la creació de llocs de treball i riquesa i reduir la taxa d’atur entre els joves amb titulació universitària.