Concurs fotogràfic Imatges del Sud Global 2022

• Concurs fotogràfic Imatges del Sud Global 2022
  • 2022-01-24T00:00:00+01:00
  • 2022-02-22T23:59:59+01:00
  • El CCD convoca el Concurs Imatges del Sud Global, orientat a mostrar i compartir algunes de les visions i les experiències viscudes a través de la participació directa en projectes de cooperació impulsats des de la UPC.
Quan?

24/01/2022 fins a 22/02/2022 (Europe/Madrid / UTC100)

Nom de contacte

Qui hi pot presentar treballs?

Poden participarhi totes les persones vinculades a la UPC (estudiants, professorat i personal d'administració i serveis i alumni) que hagin intervingut directament en activitats de cooperació per al desenvolupament realitzades al llarg de l'any 2020 o 2021 en el marc d’iniciatives i projectes que han obtingut el suport del CCD, en particular a través de les convocatòries anuals d'ajuts.

Modalitats

Modalitat REALITAT (R): fotografies que mostrin diferents aspectes de la realitat i de la vida quotidiana als llocs on s’han desenvolupat els projectes.

Modalitat PROJECTES (P): fotografies que il·lustrin les activitats realitzades i la incidència dels projectes que s’han dut a terme, en especial mostrant l'ús i l’aplicació de tecnologies o el desenvolupament de programes de formació i, en general, l’impacte del treball realitzat.

Premis

Cada modalitat està dotada amb un  primer premi de 400 € i amb un segon premi de 200 €.

Què cal fer per presentar-hi fotografies?

Llegiu amb deteniment les bases, seleccioneu fins a 3 fotografies per a cada modalitat i ompliu el formulari, adjuntant els arxius corresponents.

Accedeix al formulari per presentar fotografies

El material recollit a través d'aquest concurs configura un recurs molt valuós per acostar a la UPC aquestes altres realitats del món i del nostre entorn, de cara a sensibilitzar la comunitat universitària i a potenciar el compromís solidari i la participació en l'àmbit de la cooperació al desenvolupament, que tan urgent segueix esdevenint en aquest període.