2015/10/27 - Joan Cortés, estudiant de màster de la UPC, guanyador del premi "Ingeniería solidaria"

27/10/2015

El premi Ingeniería solidaria, en la seva tercera edició, va ser convocat aquest passat abril per Ingeniería sin Fronteras amb l'objectiu de reconèixer els treballs final de carrera i de màster que posin de relleu el paper de l'enginyeria com a eina de transformació social.

En aquesta edició s'hi van presentar 26 treballs d'escoles i facultats d'arreu de l'estat espanyol, i el passat 10 d'octubre es va fer Bilbao l'entrega de premis. El guanyador en la Categoria de Treball Final de Carrera va ser Diego Manzana Monzó, de la Universitat Politècnica de València amb el treball "Identificación, diseño e implementación de un proyecto piloto para el acceso a la energía en el interior de Guyana en el marco de la cooperación". En la Categoria de Treball Final de Màster va guanyar en Joan Cortés Olea, de la Universitat Politècnica de Catalunya amb el treball "Propuesta de la ingeniería y del modelo de servicio eléctrico para cinco comunidades rurales en Ghana", que va realitzar amb el suport del CCD en el marc de la Convocatòria d'Ajuts.