2015/10/09 - ‘Les Universitats catalanes, amb els refugiats’

09/10/2015

Presentació del comunicat i taula rodona #UniversitatsRefugi Dimarts 13 d’octubre a les 17h- Lloc: Sala Ramón y Cajal, Edifici del Rectorat Universitat de Barcelona

Les universitats públiques catalanes, membres de l’ACUP, organitzen el dimarts 13 d’octubre l’acte públic de presentació del comunicat “Les Universitats catalanes, amb els refugiats” a través del qual les universitats expressen el seu compromís de treballar conjuntament a favor del suport de les persones refugiades.

Primerament es farà públic el comunicat “Les Universitats catalanes, amb els refugiats” pel qual les universitats es comprometen a promoure i facilitar la implicació activa de les seves comunitats en les iniciatives i accions relacionades amb l’acollida de les persones refugiades que arribin o hagin arribat a Catalunya.

17h – Presentació del comunicat “Les Universitats catalanes, amb els refugiats”

Enric Fossas, president de l’ACUP

Dídac Ramírez, rector de la UB

17.20h – 18h: Taula rodona i debat amb els experts en matèria de conflictes, migracions i refugiats de les Universitats catalanes:

Modera:  · Ricard Zapata-Barrero, professor de Ciències Polítiques del Dept. de Ciències Polítiques i Socials (UPF) i director del Grup de recerca interdisciplinari sobre immigració (GRITIM-UPF)

Ponents:

· Pere Vilanova Trias, catedràtic de Dret Constitucional i Ciència Política (UB)

· Laura Feliu, professora titular de Relacions Internacionals. Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia (UAB)

· Jordi Borja, professor emèrit i president del Comitè Acadèmic dels programes de postgrau de Ciutat i Urbanisme (UOC)