272 kg d'aliments recollits al Campus Nord de la UPC

07/02/2014

Per tercer any consecutiu un grup de membres del PAS de diverses escoles del campus ha posat en marxa una acció de col·laboració amb la campanya del Gran Recapte d’Aliments, que promou la Fundació Banc dels Aliments. El Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) hi ha col·laborat coordinant les diferents iniciatives endegades.

Així, entre els dies 29 de novembre i 20 de desembre diversos espais del Campus Nord de la UPC  (FIB, BRGF, ETSECCPB, ETSETB i  l’edifici VX) van acollir punts de recollida d’aliments com ara arròs, pasta, llet, llegums, sal, sucre, conserves, fruita en almívar, etc. Durant aquest període s’han recollit més de 272 Kg d’aliments, que a principis de gener han estat lliurats a la Fundació Banc dels Aliments.

En altres escoles i campus de la UPC, com ara l’ETSEIB, Terrassa o Castelldefels es van posar en marxa iniciatives similars.