2ºC EL REPTE: En plena crisi climàtica. Presentació de la web sobre l’acord de París

16/04/2018

El proper dimecres 25 d'abril a les 19h es presentarà a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) de la Universitat Politècnica de Catalunya el projecte de creació de la web sobre l'acord de París, 2ºC: EL REPTE.

L'acte comptarà com a presentador i moderador amb Josep Xercavins, codirector del Grup sobre el Governament del Canvi Climatic (GGCC) del Grup singular de recerca en Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme (STH) de la UPC i president de l'associació projecte Governament Democràtic Mundial (lapGDM).

Les intervencions seran a càrrec de Luís Lanes, director de l'EEBE, Francesc Torres, rector de la UPC i Jordi Portabella, director de Divulgació Científica i Cosmocaixa. Olga Alcaraz, codirectora del GGCC del STH farà la presentació de la web 2ºC. Finalmente, hi haurà un diàleg obert per a compartir idees i resoldre dubtes.

L'acte ha estat organitzat per el GGCC del STH de la UPC, l'apGDM i l'Obra Social "La Caixa" i es desenvoluparà a la sala d'actes vestíbul entrada de l'edifici A.

Per a més informació sobre el projecte poden consultar el web: Dos Grados Celsius