56 projectes de cooperació en marxa!

28/06/2017

Acabats els examens i les classes, una bona part dels projectes de cooperació es posen en marxa durant les properes setmanes. 165 membres de la comunitat universitària es desplaçaran a 26 països per participar directament en l'execució dels projectes i activitats.

Una bona part dels projectes de cooperació, en particular aquells en els que intervenen sobretot estudiants, es posaran en marxa durant les properes setmanes, ja que el seu període d'execució sobre el terreny es farà coincidir amb les vacances d'estiu per permetre compatibilitzar la participació en projectes amb la continuïtat dels estudis.

Des del CCD volem recordar a tots i totes les participants que, tal i com s'indica a les bases de la convocatòria, cal que

També és recomanable fer una visita a algun dels centres de medicina internacional per valorar la necessitat de vacunar-se o adoptar alguns tractaments profilàctics.Trobareu el contacte de diversos centres de medicina internacional i altres recomanacions als viatgers a la nostra pàgina web.