7a Conferència Internacional i 8a Sessió de l'Assemblea General de PEACE

En la Conferència de la xarxa PEACE es tractarà el tema de les necessitats prioritàries de les universitats palestines que es podrien resoldre a través de la cooperació acadèmica internacional

El programa PEACE i la UPC organitzen la 7a Conferència Internacional de PEACE, una xarxa internacional d’universitats europees i palestines per a la promoció de la cooperació acadèmica amb Palestina, que se celebrarà els dies 22 i 23 de novembre de 2010 a l’EPSEB. La 8a Sessió de l'Assemblea General se celebrarà també el 23 de novembre a la tarda, en finalitzar la Conferència Internacional.

La conferència està dedicada a la Cooperació Acadèmica i a les universitats palestines, i se centrarà en les necessitats prioritàries de les universitats palestines que es podrien resoldre a través de la cooperació internacional acadèmica. S'hi presentaran experiències passades que han resultat exitoses, i projectes duts a terme amb el suport de les universitats membres de PEACE, per fixar a partir d'aquí idees i projectes per a les futures accions del Programa PEACE.