Acte: "Cooperació a Nicaragua des del Campus del Baix Llobegat"

El passat dijous 15 d'abril, Telecos sense Fronteres i Agricultura per al Desenvolupament van organitzar l'acte sobre la Cooperació a Nicaragua des del CBL, amb l’objectiu de mostrar part de la cooperació universitària al desenvolupament que es duu a terme des de les escoles del Campus de Castelldefels.

L’acte va comptar amb la presència de la Regidora de Castelldefels d'Educació, Pau i Solidaritat, Lourdes Carreras, el director de l'ESAB, Joan Oca, el delegat del rector al CBL i Director del CCD, Daniel López, el cònsol honorari de Nicaragua a Barcelona, Francisco Neira, i el director de l'EPSC, Jordi Berenguer.

Membres de Telecos sense Fronteres i d'Agricultura per al Desenvolupament van mostrar la seva visió sobre la cooperació i la tecnologia, així com sobre la cooperació i Nicaragua, que resulta ser un país on totes dues organitzacions han treballat.

També va ser una oportunitat per conèixer amb detall alguns dels projectes duts a terme al país: sobre residus sòlids urbans, sobre telemedicina, sobre educació rural...