Comença la celebració dels 30 anys del CCD!

L'ETSETB serà el primer centre a acollir la celebració dels 30 anys de cooperació a la UPC, amb un acte en ocasió de Sant Gabriel

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) celebrarà Sant Gabriel, patró de les enginyeres i enginyers de Telecomunicació. Tot i que Sant Gabriel és el dia 29 de setembre, l'escola celebrarà un acte institucional el 5 d'octubre, a les 12:00 h, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC.

L'acte de celebració de Sant Gabriel s'emmarca dins dels 50 anys ETSETB, celebrant també el 30è aniversari del Centre de Cooperació pel Desenvolupament (CCD) i el 15è aniversari de l'Associació d'Universitaris per a la Cooperació (AUCOOP) de la UPC.

La professora Eva Vidal, delegada del rector adjunta al vicerectorat de compromís social i igualtat de la UPC i responsable de sostenibilitat de l'escola, realitzarà un parlament que donarà pas a la conferència del sr. Banasco Nuhu, cofundador amb Ousman Umar de Nasco Feeding Minds.

En acabar, petit refrigeri a la Plaça Telecos. L'acte es podrà seguir a través del canal de You Tube UPC Telecos

Cal confirmar assistència a