Convocatòria d'ajuts a refugiats

Cobreixen els costos de matrícula per a estudiants refugiats per al curs 23-24.

El programa, que es va aprovar al Consell de Govern el passat mes d'octubre, té com a objectiu facilitar l’acollida i l’accés a la formació universitària de persones que han hagut de fugir del seu país a causa de conflictes bèl·lics o altres contextos d’emergència o de persecució i, contempla la realització d’una convocatòria anual per a l’assignació d’ajuts de matrícula per a estudiants de titulacions oficials de grau, màster i doctorat.

Les persones interessades poden presentar-hi la seva sol·licitud fins el proper 16 de novembre de 2023.

Aquesta convocatòria s’adreça a persones que han hagut de fugir del seu país a causa de conflictes bèl·lics o altres contextos d’emergència o de persecució, que tenen una situació socioeconòmica desfavorable i que es troben en les circumstàncies següents:

• Estudiants oficials de grau o màster matriculats en centres propis de la UPC durant el curs pel qual es presenti la sol·licitud.
  • Estudiants de doctorat de qualsevol dels programes coordinats per la UPC.