Convocatòries extraordinàries #COVID19 internacional i local

08/04/2020

Fins el 15 d'abril, obertes dues convocatòries extraordinàries per fer front a la situació d'emergència relacionada amb la COVID19, per al treball en l'àmbit local i internacional

Convocatòria extraordinària #COVID19 internacional

Poden presentar propostes en el marc d'aquesta convocatòria els grups de recerca, instituts universitaris de recerca propis i mixtos de la UPC, i els Centres Específics de Recerca (CER's).

El termini per a la presentació de propostes és fins el proper 15 d'abril.

La dotació d'aquesta convocatòria és de 45.000 euros. En cas de no esgotar la disponibilitat de fons, després de la resolució s'obrirà un nou període per a la presentació de projectes.

Davant l’actual situació de pandèmia causada pel COVID-19, i en previsió de la previsible expansió a països i àrees geogràfiques amb mancances i deficiències en els seus sistemes de salut i en la seva capacitat de resposta, la UPC vol contribuir a aquest repte global des de l’àmbit de la cooperació internacional per al desenvolupament obrint una convocatòria extraordinària d’ajuts per a projectes que puguin generar un impacte a curt termini en països amb un Índex de Desenvolupament Humà (IDH) baix o molt baix en els que la progressió de l'epidèmia del SARS-COV-2 previsiblement es pot agreujar durant els propers mesos.

Convocatòria extraordinària #COVID19 internacional
Consulta tota la informació al web

Convocatòria extraordinària #COVID19 local

Poden presentar propostes el Personal docent i investigador i el Personal d'administració i serveis de la UPC .

El termini per a la presentació de propostes és fins el proper 15 d'abril.

La dotació d'aquesta convocatòria és de 100.000 euros. En cas de no esgotar la disponibilitat de fons, després de la resolució s'obrirà un nou període per a la presentació de projectes.

S'obre una convocatòria extraordinària per donar suport a projectes d'innovació i transferència de tecnologia en els àmbits propis de coneixement i expertesa de la UPC que tinguin com a finalitat generar un impacte positiu en l'atenció a les necessitats socials d'àmbit local derivades de la pandèmia, en particular entre els col.lectius més vulnerables.

Convocatòria extraordinària #COVID19 local
Consulta tota la informació al web