Creu Roja busca voluntaris

14/02/2018

Creu Roja busca persones voluntàries per fer acompanyaments a persones grans i/o amb diversitat funcional i a voluntaris/àries per projectes de suport socioeducatiu amb infants

Creu Roja està buscant persones voluntàries per a dos tipus de volunariats.

Per una banda voluntariat d'acompanyament a persones grans i/o amb diversitat funcional. Es busquen persones amb habilitats socials bàsiques, interès i sensibilitat cap a les persones grans, capacitat d'escolta activa i empatia. Les tasques consisteixen en acompanyar a passejar i fer activitats a les persones grans o amb diversitat funciona.

Per altra banda busquen persones voluntàries per al suport socioeducatiu en infants Les tasques consisteixen en l'acompanyament social, personal i educatiu als infants en situacions de vulnerabilitat en diferents situacions per tal de promocionar el seu èxit educatiu. L'objectiu de l'acompanament són contribuir a l’increment de l’èxit escolar, garantir la cobertura de les necessitats bàsiques i promoure la implicació i capacitació de les famílies en el desenvolupament socioeducatiu dels seus fills i filles. Per a aquest voluntariat es busquen persones amb senseibilitat vers els infants, pacients i amb capacitat d'escoltar, amb compromís, responsabilitat i, a poder ser, amb perfil pedagògic o experipència en acompanyament socioeducatiu.

Les persones interessades, poden escriure un correu a voluntariatbcn@creuroja.org o trucar al 93.300.65.65, indicant que han s'han assabentat de l'ferta a través del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC.