Diari de recerca del projecte Impacte ambiental de la mineria al Perú del GRECDH

Durant un mes es pot seguir on-line el diari de recerca del projecte, que duen a terme membres del Grup de Recerca en Cooperació i Desenvolupament Humà de la UPC

Recerca en Acció és un portal de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), adscrita al Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya.

La Cristina Yacoub, la Miriam Planas, la Núria Miralles i la Maria del Mar Garau formen aquest equip científic que està analitzant de quina forma la mineria afecta la qualitat de l’aigua en una zona peruana dels Andes. Aquest és el primer pas necessari per preveure en quina mesura poden quedar-ne afectats els ecosistemes i la qualitat de vida de les persones.

En aquest projecte, la investigadora Cristina Yacoub ens explica des del terreny quins treballs efectuen i a quines conclusions arriben. Alhora ens donarà a conèixer els paisatges físics i humans de la regió de Cajamarca, situada a la serra nord del Perú.

Accedir al diari de recerca.