Dos estudiants de la UPC guardonats a la V Nit de l'eficiència energètica

30/06/2017

La Ingrid Munné i el Miquel Honorat van ser premiats pels seus treballs de final de màster i de final de grau, respectivament.

El Clúster d'Eficiència Energètica de Catalunya (CEEC) organitza anualment aquest esdeveniment, que vol ser un punt de trobada entre els diferents agents del sector. Durant l'acte s'atorguen premis destinats als projectes d’eficiència energètica més destacats de l’any, siguin de professionals o estudiants; i el premi periodisme, que guardona al professional, programa o mitjà de comunicació que ha apostat per l’eficiència energètica en el tractament de l’actualitat.

Aquest any, dos dels projectes guanyadors van ser d'estudiants de grau i de màster de la UPC. Un d'ells, a més a més, s'ha desenvolupat dintre del marc de la cooperació per al desenvolupament:

Recordeu que tots aquests projectes de final de grau, màster, i altres tipus de publicacions realitzades per la comunitat UPC, relacionats amb la cooperació per al desenvolupament els podeu trobar a l'apartat Recursos > Treballs acadèmics de la nostra web.

L'altre projecte guardonat, s'emmarca dintre de la UPC Energia 2020

Podeu veure la notícia completa aquí.