El camí per aconseguir el dret a l'educació, un exemple de lideratge personal

El proper dia 3 d’abril a la sala d’actes de la FIB tindrà lloc la conferència: El camí per aconseguir el dret a l'educació, impartida per Ousman Umar. (informació de l'acte)

Ousman es un estudiant universitari que ha creat una ONG de l'àmbit TIC (http://ajudafrica.org/). Va néixer en un poble de Ghana que no apareix als mapes de Google. Als 9 anys, gairebé sense haver passat per l'escola, va sortir de casa per aprendre un ofici i guanyar-se alguna cosa per menjar. Va emprendre un llarg camí a través del desert i de nombroses i penoses misèries humanes. Una pastera li va permetre creuar el mar fins a Europa.

En aquesta xerrada ens explicarà com va arribar a "Barça", i la passió que el va portar a ser avui un motivat estudiant de la UPC. També ens explicarà el per què i per a què del seu projecte de TIC a Ghana.

També vinculat a l'impuls del lideratge personal, els passats dies 27 de febrer  i  6 de març  va tenir lloc a l'aula Màster del Campus Nord el seminari de lideratge personal organitzat per Movement, Motivation and Brain (MMB), una iniciativa començada per un estudiant de l'ETSETB i que va comptar amb el suport del programa VISCA - Valors, Igualtat, Sostenibilitat, Cooperació, Accessibitat de la UPC. Aquest primer seminari de lideratge personal organitzat per MMB i va comptar amb les presentacions de quatre conferenciants que a través del seu lideratge personal contribueixen de forma positiva i aporten un reconegut valor humà als seus respectius àmbits d'influència:

"La gestió de l'entusiame" impartida per Victor Küppers, conferenciant i formador

"La ingeniería de la felicidad" impartida per Xavier Pirla, director del Talent Institut
"Entrevista-col·loqui sobre lideratge personal, capacitat per emprendre i la por al fracàs i al risc" amb Dídac Lee, CEO a Inspirit, i vicepresident del F.C.B
"Liderar nuestra vida con sentido" impartida per Marc Ramírez, fundador de Movement, Motivation and Brain