El grup AMICS de MUMBAI cerca voluntariat a la UPC per l’estiu 2014

11/02/2014

Aquesta entitat sense ànim de lucre organitza diferents presentacions dels seus programes de voluntariat a la UPC i a la UPF. Les xerrades a la UPC tindran lloc ell dimarts 18 de febrer a les 14,30 h. a l'aula CB5 de l’ETSAB i el dijous 20 de febrer a les 12 h. a l'aula H 0.1 de l’ETSEIB.

El programa de voluntariat a la Índia està vinculat al projecte de desenvolupament personal i professional de nens en situació marginal a la zona de Mumbai (Índia) i, com ells mateixos expliquen “és moltes coses, significa moltes coses, però és difícil d'explicar”.

(++)

AMICS de MUMBAI compta amb l'impuls i l'energia del Grup de voluntaris UPC-Índia, un grup d'alumnes i antics alumnes de la UPC que treballen any rere any amb l'ajut del CCD per donar continuïtat a un projecte de voluntariat a la Índia. Cada any seleccionen tres o quatre voluntaris als que imparteixen una formació prèvia de la ma de professionals de diferents àmbits de la cooperació per marxar a l'estiu a Mumbai on, durant un període de dos mesos, col·laboren en alguns dels projectes socials que lidera l'ONG Committed Communities Development Trust (CCDT).