El Journal of Human Development and Capabilities, indexat a SSCI

Des d’aquest 2011, el Journal of Human Development and Capabilities està indexat al SSCI. Es tracta de la revista de la Human Development and Capabilities Association, que es publica des de l’any 2000 amb l’objectiu d’oferir nous enfocaments sobre desenvolupament humà, eradicació de la pobresa, justícia social, drets humans… La inclusió de la revista a l’índex SSCI mostra el reconeixement al seu rigor i qualitat.

La revista publica treballs originals en economia, filosofia, ciències socials i altres disciplines per tal d’ampliar els conceptes, les eines i les alternatives polítiques. Proporciona un fòrum per a l'intercanvi obert d'idees entre responsables polítics, economistes i acadèmics. S'ocupa de qüestions a nivell mundial, nacional i local. El desenvolupament humà s'està convertint en una escola de pensament d'enfocaments econòmics alternatius, i la revista actua com un conducte per als membres i els crítics d'aquesta escola.