El projecte "Una barca per Azizakpe" al diari MARITIMAS

06/07/2017

Fa uns dies la Facultat de Nàutica va fer la presentació de la maqueta del projecte, i els redactors del diari Maritimas del port de Barcelona recullen l'esdeveniment al seu diari.

El projecte "Una barca per Azizakpe" treballa des de fa 2 anys en la creació d'un mitjà de transport que conecti l'illa d'Azizakpe (Ghana) amb la resta de la comunitat, de tal manera que puguin atendre les seves necessitats de transport per cobrir temes d'emergències, feina, escolarització...

Ara es troben a punt de començar la tercera etapa de la tasca de construcció de la barca, pel qual han realitzat una maqueta a escala 1:50 que els hi ajudarà a assajar algunes aplicacions per modernitzar i millorar la construcció de les barques que estan fent avui en dia.