Espiral Slow Info, nou cicle 2014-2015

05/02/2014

En aquesta ocasió, a més de la comissió SlowInfo del grup ESPAI DE REFLEXIÓ, CRÍTICA I DEBAT A L’ETSAB (ESFA), participen en l'organització de l'activitat altres associacions i entitats vinculades a la UPC i actives en el camp de la cooperació al desenvolupament, com ara BasiG, ESF-Argentina, base-A i USF.

La decisió d'organitzar un nou cicle d'activitats de manera conjunta amb tots els grups d'estudiants de l'ETSAB actius en cooperació tan local com internacional té l'objectiu de facilitar l'autoformació i l'aprofundiment en la temàtica, sobretot per aquells alumnes que tinguin la voluntat de participar activament en el diferents projectes durant aquest curs.

Durant tot el més de febrer s'instal·larà una exposició itinerant en diferents espais de l'ETSAB, a través de la qual s'informarà i es presentaran els diferents grups de l'escola i els projectes en què treballen.  La inauguració oficial tindrà lloc el dimarts dia 11 de febrer a les 14,30 h. a l'aula cb5.

La primera de les conferències programades serà dijous dia 6, on Rafa Crespo i Arturo Landeros presentaran el context socioeconòmic a l'Àfrica i l'Amèrica Llatina.

Dijous dia 13 de febrer la taula rodona es centrarà en el paper de l'arquitecte en la cooperació i en la transformació social i comptarà amb la participació de professorat de l'escola i membres d'altres entitats, com ara ASF o Arquitectes Tècnics Sense Fronteres.

(més ... web slowinfo++)