Et queda un racó a la maleta?

12/07/2018

El CCD col·labora amb Labdoo.org per fer arribar portàtils en desús a escoles arreu del món. Si has de fer un viatge i pots carregar-ne un, mira si al teu destí hi ha una escola esperant el seu portàtil!

Labdoo.org és una plataforma col·laborativa sense ànim de lucre que permet fer arribar portàtils en desús carregats amb aplicacions educatives a escoles d'arreu del món, de manera distribuïda i sense generar emissions de CO2 addicionals al planeta. La idea és aprofitar els viatges que es fan per altres motius, i que els viatgers facin arribar els portàtils a les seves destinacions.

D'altra banda, si formeu part d'una entitat o participeu en un projecte en escoles i necessiteu portàtils, podeu demanar-los a Labdoo!

Contacteu amb el CCD i us posarem en contacte amb els seus responsables.

Des de la seva fundació i gràcies a la col·laboració de milers de persones, la plataforma humanitària Labdoo ha anat creixent, actualment servint portàtils a més de 1180 escoles en més de 115 països, disposant de més de 240 hubs operatius repartits en els 5 continents i beneficiant a més de 360,000 estudiants d'arreu del món.