Eva Vidal, nova directora del CCD

30/04/2018

El passat 28 d'abril va prendre possessió com a directora del CCD la professora de l'ETSETB Eva Vidal. En un acte a la Sala de Juntes del Rectorat, Eva Vidal va indicar la seva voluntat de fer de la UPC un referent en cooperació i voluntariat.

En un acte celebrat el passat 28 d'abril al migdia, Eva Vidal, professora del departament d'Enginyeria Electrònica, va prendre possessió com a Directora del CCD de la UPC, prenent el relleu a Josep Casanovas.

En les seves paraules posteriors a la presa de possessió, Eva Vidal va explicar la tasca del CCD com a dinamitzador de l'activitat de cooperació i voluntariat a la UPC, posant en relleu la vinculació d'aquesta activitat amb els valors de la universitat: sostenibilitat, cooperació, igualtat, responsabilitat social. La directora també va posar l'accent en la relació d'aquest tipus d'accions amb el sentiment de pertinença i orgull institucional, així com en la imatge de la institució.

Com a actuacions concretes, Eva Vidal va mostrar la seva voluntat de créixer en el treball en xarxa, d'estudiar la manera d'implicar els Alumni, i d'impulsar projectes globals, amb intervencions multidisciplinars. També va posar de manifest la necessitat de reprendre el treball per elaborar un nou reglament del CCD.