Exposició de projectes a una residència de RESA

20/03/2012

Durant el mes de març s’han exposat a la Residència Pere Felip Monlau els pòsters dels projectes de la Convocatòria 2010 del CCD. Aquesta residència, situada al barri del Raval de Barcelona, dóna allotjament a estudiants de la UPC, i aquesta és la primera vegada que s’articula des del CCD una activitat de sensibilització en aquesta mena d’espais.

A més a més de l’exposició de pòsters, el passat 14 de març es va fer un acte de presentació, en el que diversos membres del grup AUCOOP van exposar les seves experiències en projectes de cooperació al desenvolupament, amb l’objectiu d’acostar aquestes activitats als estudiants que s’allotgen a la residència. La presentació, que es va realitzar de manera molt propera i informal, va permetre als estudiants de la residència compartir una estona de conversa i intercanvi amb els estudiants que han participat en projectes de cooperació, per conèixer de primera mà les seves experiències. La valoració d’aquesta col·laboració entre RESA, AUCOOP i el CCD ha estat molt positiva.