Fira d’experiències a la I Jornada Nexus24

18/12/2014

El propòsit del Programa Nexus24 és que l’any 2024, treballar en equips col·laboratius serà “normal” a la UPC. El Programa dóna suport al treball en equips col·laboratius a la UPC oferint al PAS entorns d’aprenentatge i pràctica en projectes transversals de millora de la pròpia universitat.

Dins de la I Jornada Nexus24, que va constar principalment de xerrades i tallers, es va organitzar també la Fira d'Experiències amb l'objectiu de fer visibles aquelles iniciatives basades en el treball col∙laboratiu que es porten a terme a la UPC, que van des de Fem Jardí, un projecte per dissenyar un jardí comunitari a l'EPSEVG, fins a 12 propostes més. Coneix la resta de propostes col·laboratives de la UPC aquí!

Des del CCD hem participat a dues d'aquestes iniciatives: una d'elles és e
l Gran Recapte d’Aliments a la UPC, que va presentar la seva experiència en un pòster titulat Xarxa 26, fent referència al número de punts de recollida d’aliments /desplegament de la xarxa distribuïts a tots els Campus de la UPC. Consulta el seu pòster explicatiu aquí. També hem estat participant amb el Programa Reutilitza, iniciativa de la UPC que, combinant l'aprenentatge amb el servei social, té per objectiu la reutilització dels equips i recursos informàtics que es renoven tant a la mateixa universitat com en altres entitats. Després d'un treball de revisió i de posada a punt dels equips, aquests es posen a disposició d'entitats d'interès social i de programes solidaris.

I per saber-ne més sobre treball col.laboratiu, la jornada i el Programa Nexus 24, clica sobre l'imatge: