Fotografies guanyadores del X Concurs fotogràfic Imatges del Sud

El passat dimecres 6 de març es va reunir el jurat del X Concurs fotogràfic Imatges del Sud.

El jurat, integrat pel Sr. Julio Tomás (fotògraf), el Sr. Antoni Bover (professor del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia - CITM), el Sr. Joan Torres (president del CCD), la Sra. Blanca Veciana (Oficina de Mitjans i Comunicació de la UPC) i el Sr. Gabriel Bugeda (vicerector de Qualitat i Resposta Social), va valorar positivament la qualitat dels treballs presentats en el marc d’aquesta desena edició del concurs, que han estat un total de 92 fotografies.

Les imatges guanyadores en les dues modalitats han estat “Madera de Tajibo”, d’AINA SANTIAGO GARCIA, en la modalitat de projectes i “Mentrestant ....”, presentada per CARLA AMAT GARCIA en la modalitat de Realitat dels Països del Sud. Aquí podeu veure la relació completa de les imatges guanyadores i les mencions.

L'entrega de premis es farà el proper dia 10 d'abril a les 12h, coincidint amb l'acte de presentació de projectes 2012 del CCD, en el que cinc participants en projectes faran una breu intervenció per presentar els objectius i fites aconseguides en alguns dels projectes que el CCD va recolzar a través de la XX Convocatòria d'Ajuts.

El material fotogràfic recollit a través d’aquest concurs configura un recurs molt valuós per acostar aquestes altres realitats a la UPC, de cara a sensibilitzar la nostra comunitat universitària i a potenciar el compromís solidari i la participació en el camp de la cooperació al desenvolupament, que esdevé especialment urgent en aquest període. Se n'està realitzant una exposició fotogràfica que podrà ser mostrada en diversos espais de la UPC o de les entitats col·laboradores.

L'exposició de fotografies corresponents a l'anterior edició de la convocatòria es pot visitar aquests dies a l'edifici de la Facultat de Matemàtiques i Estadística.