III Jornada de Cooperació de l’Escola de Camins

El passat 15 de novembre de 2023.

Amb motiu del 50è aniversari de l'Escola de Camins de Barcelona, va tenir lloc la "III Jornada de Cooperació de l'Escola de Camins", amb la participació del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC, Enginyeria Sense Fronteres (ESF) i OXFAM Intermón.

Per part del Centre de Cooperació per al Desenvolupament, vam escoltar el testimoni de la Gemma Fargas, directora del CCD, i de dos estudiants de doctorat de l’escola de camins, que van compartir els seus projectes de cooperació.

Meritxell Lendínez i Xavier Andreu van presentar com treballen des d’Enginyeria sense fronteres i les diferents formes de participar-hi, i també vam sentir unes paraules de Franc Cortada, director general d’OXFAM Intermón.

Finalment, es va donar pas al torn de preguntes on els assistents a la jornada van poder resoldre els seus dubtes amb els diferents representants de les organitzacions.