La Nightingale Conference 2017 aterra aquest juny a Barcelona

23/05/2017

El Projecte Rossinyol, de la Fundació Servei Solidari i l'Ajuntament de Barcelona, acollirà el congrés anual europeu de mentoria social.

El projecte Nightingale engloba universitats i escoles de tota Europa des de 1998.

Un programa que ja fa anys que es va introduir a Espanya i que des de Barcelona, a la Fundació Servei Solidari en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona, rep el nom de Projecte Rossinyol.

Promou la cohesió social a través de la mentoria entre estudiants universitaris que acompanyen nois i noies en situació de vulnerabilitat.

Durant l'any 2016, Rossinyol Barcelona va tenir més de 100 parelles (d'universitaris amb menors mentorats) i la col·laboració en 16 centres educatius.

El Congrés anual de projectes de Nightingale se celebrarà el dia 15 de juny. Durant la conferència, els participants presentaran, debatran i compartiran experiències dels diferents àmbits de la mentoria social europea.

Per a més informació sobre la Nightingale Conference 2017 a Barcelona.