La UPC a les convocatòries de l'AECID

El Programa de Cooperació Interuniversitària i Investigació Científica (PCI 2010) dóna finançament per a projectes realitzats entre grups de recerca i docència espanyols i de països d’Iberoamèrica, Àfrica Subsahariana i països de la Mediterrània, i la UPC hi ha presentat 55 projectes.

El dia 10 de setembre va finalitzar el termini per sol·licitar ajuts del Programa de Cooperació Interuniversitària i Investigació Científica (PCI 2010). Aquesta convocatòria dóna finançament per a projectes de cooperació per al desenvolupament realitzats entre grups de recerca i docència d’universitats i organismes científics espanyols i grups de recerca i docència d’universitats de països d’Iberoamèrica, Àfrica Subsahariana i països de la Mediterrània.

La UPC BarcelonaTech ha presentat un total de 55 sol·licituds de projectes:  39 amb Iberoamèrica, 5 amb Àfrica Subsahariana i 11 projectes amb institucions de països de la Mediterrània. Del total, 21 són sol·licituds de renovació de projectes aprovats a la convocatòria 2009. La resolució de la convocatòria s’espera cap al mes de desembre o principis de gener.

D’altra banda, la Convocatòria Oberta i Permanent per Activitats de Cooperació i Ajuts al Desenvolupament també de l’AECID ha finalitzat a principis de setembre el termini per presentar sol·licituds en el segon procediment de la convocatòria 2010. En aquest segon, procediment la nostra universitat ha presentat dues sol·licituds. Del Primer Procediment, han estat aprovats dos projectes coordinats per la UPC, tots dos amb Àfrica Subsahariana.

Per més informació, pots contactar amb el Servei de Relacions Internacionals: www.upc.edu/sri