La UPC acollirà al novembre la 7a Conferència Internacional de la xarxa PEACE

15/06/2010

El passat mes d’abril, la UPC es va adherir a la Xarxa PEACE, una xarxa formada per 50 universitats europees i 11 palestines que té per objectiu el foment de la cooperació acadèmica amb Palestina per a la millora de la qualitat, eficiència i rellevància de la docència i la recerca.

Al novembre de 2010 se celebrarà la 7a Conferència Internacional de la xarxa PEACE, que duu per títol “La cooperació acadèmica i les universitats palestines”. El Campus Sud de la UPC acollirà aquest esdeveniment el 21 i 22 de novembre, la mateixa setmana que se celebra la Conferència Internacional de Barcelona sobre Educació Superior , organitzada per la GUNI també a la UPC.

En la Conferència de la xarxa PEACE es tractarà el tema de les necessitats prioritàries de les universitats palestines que es podrien resoldre a través de la cooperació acadèmica internacional, i les futures accions i pla de treball de la Xarxa. La segona jornada consistirà en una sessió especial dedicada al paper de les universitats en el diàleg entre cultures i civilitzacions, i la mateixa tarda se celebrarà la 8a Assemblea General de la Xarxa.