La UPC acollirà al setembre la Conferència anual de la Xarxa internacional d'estudiants postgraduats en l'àrea de les TIC per al desenvolupament

La IPID (International Network for Postgraduate Students in the Area of ICT4D) celebrarà la seva Conferència Anual al setembre al Campus Nord de la UPC.

La Conferència de l'IPID (International Network for Postgraduate Students in the Area of ICT4D), que se celebrarà els propers dies 9 i 10 de setembre al Campus Nord de la UPC, té per objectiu oferir un espai on els estudiants post-graduats amb interès en l'àrea de les TIC per al desenvolupament puguin presentar la seva recerca, en un ambient de generació de sinèrgies i intercanvis d'idees, i d'altra banda, representa una oportunitat de discutir temes clau de l'àmbit de les TIC per al desenvolupament.

La llengua de treball durant la conferència serà l'anglès, i s'hi duran a terme comunicacions específiques de temes clau, presentacions i comunicacions dels participants i sessions de debat sobre diversos temes.

La Conferència s'adreça tant als i les estudiants postgraduats, com a estudiants de grau, i també a professionals, professorat, etcètera. La inscripció està oberta fins l'1 de setembre.

Més informació sobre la Conferència a la web: http://www.humanit.org/PID/wiki/index.php/ICT4D_Symposium_2010