La Xarxa Unescovisión a Copenhagen

Les coordinadores de la Càtedra UNESCO de Salut Visual i Desenvolupament van assistir els dies 15 i 16 de maig al congrés European Academy 2010 celebrat a Copenhaguen amb l'objectiu de presentar, a nivell europeu, la Xarxa Internacional d'Universitats Unescovisión.

Laura Guisasola va donar a conèixer els detalls de la xarxa en la presentació que va realitzar titulada: UNESCOVISION. European University Network on Public Health and Development Cooperation for Visual Health.

Aquesta xarxa internacional està constituïda per 48 universitats (7 espanyoles, 3 Europees, 22 llatinoamericanes, 3 africanes i 16 nord-americanes) i treballa la Salut Pública i la Cooperació al desenvolupament en Salut Visual a través dels següents estratègies:

• Compartint activitats o materials docents
  • Treballant en projectes de recerca
  • Treballant en projectes de Cooperació al Desenvolupament
  • Col·laborant en la recerca de finançament

L'interès de la CUSVD per presentar la xarxa en el congrés rau en poder incrementar la participació d'universitats europees en la mateixa i enfortir, d'aquesta manera, la seva presència i eficàcia.