L'ONGD Amics de Mumbai fa 10 anys!

Amics de Mumbai fa 10 anys, i el grup UPC Índia, format per alumnes de la UPC que hi col·laboren, ens convida a celebrar-ho amb ells.

L’any 2013 serà un any ple de sorpreses i activitats pels Amics de Mumbai ja que celebrem el nostre 10è aniversari! Som una ONGD que treballa des dels seus inicis amb el CCDT (Committed Communities Development Trust), a Mumbai , l’Índia. Aquesta ciutat es caracteritza per la seva desigualtat social: més del 50% de la població viu en "slums" (barris de barraques) i al carrer. Juntament amb la UPC i el CCD, organitzem cada any un voluntariat universitari durant els mesos d’estiu.

Aquest any, hem començat reunint-nos tots en una Trobada de Nadal amb la participació d’Arcadi Oliveres el dia 16 de desembre a Barcelona que ha estat tot un èxit. Més de 70 persones van participar omplint la sala de l’hotel NH Calderón.

Més endavant, hi ha previstes altres activitats com un Conta-Contes al febrer, classes de dansa Bollywood, classes de ioga o voluntariat a l’estiu entre d’altres.

Aneu consultant el web http://amicsdemumbai.org o seguiu-nos al facebook per poder participar-hi! Els 10 anys es celebraran com es mereixen!