Màster "Desenvolupament Rural i Cooperació" a la UGB Saint Louis, Senegal

09 de febrer de 2010 - El passat mes de gener es va iniciar la docència del màster "Desenvolupament Rural i Cooperació" a la Universitat Gaston Berger de Saint Louis, al nord de Senegal. Aquest màster dóna accés a una titulació que atorguen conjuntament la UGB, la Universitat de Barcelona i la UPC.

El passat mes de gener es va iniciar la docència del màster "Desenvolupament Rural i Cooperació" a la Universitat Gaston Berger de Saint Louis, al nord de Senegal. Aquest màster està organitzat per la ONG Món 3 i dóna accés a una titulació que atorguen conjuntament la UGB, la Universitat de Barcelona i la UPC.

Diversos professors de l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (UPC) i de la Facultat d'Economia i Empresa (UB) es desplaçaran al llarg d'aquest semestre per a impartir part de les assignatures del màster i per fer formació del professorat de la UGB, amb l'objectiu de millorar i reforçar les capacitats acadèmiques de la universitat senegalesa. El màster s'emmarca en un projecte de desenvolupament rural que duu a terme Món3, centrat en la formació tècnica, professional i universitària en l'àmbit de l'agricultura i la ramaderia a la conca del riu Senegal.

L'acte d'inauguració del màster va tenir lloc a Saint Louis el passat 13 de gener, amb la presència de representants dels equips directius de l'ESAB i la Facultat d'Economia i Empresa, el rector de la UGB i el Ministre d'Educació senegalès.