Oberta la XXI Convocatòria d'Ajuts a accions de cooperació del CCD

Dilluns 11 de març s'obrirà la convocatòria per a accions de cooperació de 2013, i estarà oberta fins el proper 10 d'abril.

La convocatòria que anualment obre el CCD s'adreça a tots els membres de la comunitat universitària i té per objectiu facilitar i promoure la participació d'estudiants, PAS i professorat en activitats i projectes de cooperació. La convocatòria preveu també una línia de suport per a projectes de sensibilització i propostes d'educació per al desenvolupament.

Les bases de la convocatòria i tota la informació associada es pot consultar a la pàgina del CCD. Es poden presentar a la convocatòria tots els membres de la comunitat universitària.

La convocatòria estarà oberta fins el 10 d'abril, i la seva resolució es farà pública a partir del 27 de maig.