Oberta la XXII Convocatòria d'Ajuts a Activitats de Cooperació del CCD

03/03/2014

Dimecres 5  de març es posa en marxa la convocatòria per a activitats de cooperació CCD 2014, que restarà oberta fins el proper 1 d'abril.

La convocatòria que anualment obre el CCD s'adreça a tots els membres de la comunitat universitària i té per objectiu facilitar i promoure la participació d'estudiants, PAS i professorat en activitats i projectes de cooperació al desenvolupament. La convocatòria inclou també una línia de suport per a projectes de sensibilització i propostes d'educació per al desenvolupament que es duguin a terme a la UPC.

Les bases de la convocatòria i tota la informació associada es pot consultar a la pàgina de la convocatòria. Hi poden presentar propostes tots els membres de la comunitat universitària.

La convocatòria restarà oberta fins el dia 1 d'abril, i la resolució es farà pública a partir del 23 de maig.