Obertes les convocatòries de PCI i CAP de l'AECID

Fins el 9 de juny la convocatòria de PCI i fins el 14 el segon procediment de la CAP

El Programa de Cooperación Interuniversitaria i Investigació Científica (PCI) és una convocatòria d'ajuts per finançar el desenvolupament de projectes de cooperació entre equips de professors universitaris i investigadors de les Universitats i Organismes participants. L'objectiu del Programa PCI és contribuir a l'enfortiment dels centres acadèmics i de recerca dels països socis així com a la creació i aplicació de coneixements científics i tecnològics en temes crítics pel desenvolupament. El termini per presentar sol·licituds és el 9 de juny de 2011. Més informació.

La Convocatòria oberta i permanent per a activitats de cooperació i ajut al desenvolupament (CAP) té com a objecte el finançament de projectes o activitats d'iniciativa particular en matèria de cooperació per al desenvolupament, per contribuir al creixement i el progrés dels països en vies de desenvolupament, i fomentar la cooperació cultural i científica d'Espanya amb altres països. En aquesta convocatòria es subvencionen projectes o activitats que s'inicien entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2011 el període d'execució dels quals té una durada màxima de divuit mesos. Aquesta convocatòria es resol en diversos procediments al llarg de l'any. Segon procediment: fins 14 de juny a les 00:00. Més informació.

A la UPC, el Servei de Relacions Internacionals s'encarrega de tramitar aquestes sol·licituds, i l'adreça de contacte per a aquestes convocatòries és projectescoop.sri@upc.edu.