ODS Universitats, el nou portal sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible

24/10/2017

El passat 18 de setembre, en el marc de la Conferència Internacional sobre Objectius de Desenvolupament Sostenible, es va presentar la web ods.cat, un portal que recull una part de la feina que les universitats duen a terme i que s'alinea amb l'Agenda 2030. L'objectiu és disposar d’un repositori de casos i exemples de la contribució de les universitats i de la recerca universitària, i la seva vinculació amb la consecució dels ODS.

Aquest portal, que encara s'ha de nodrir de més casos i exemples, és també un espai per difondre el Compromís de les universitats catalanes amb els ODS: cap a una educació transformadora per a un nou món.

Posem l’Agenda 2030 al centre de la tasca de les nostres universitats