Programa de Beques per a Estudiants Equatoguineans

Durant el mes de juliol, el Govern Espanyol a través de la seva Agència de Promoció dels Estudis Universitaris, la Fundació Universidad.es, ha posat en marxa la 1ª convocatòria del programa de beques per a estudiants de grau equatoguineans en universitat espanyoles.

L'objectiu del programa és contribuir a la formació de persones de Guinea Equatorial, així com l'enfortiment de les institucions acadèmiques. En el programa també col·laboren l'AECID (Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament), la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyolas (CRUE), i la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED).

Dels 71 becats aquest any, més de 20 s'han posat en contacte amb el Servei de Relacions Internacionals de la UPC per informar-se dels programes de grau que impartim. Els interessats a finals de setembre hauran de sol·licitar plaça a través de la Oficina de Preinscripció, que publicarà les assignacions a primers del mes d'octubre.

Més info: www.upc.edu/sri