Programa de cooperació interuniversitària i de Recerca de l’AECID (PCI)

28 projectes presentats per membres de la UPC han estat recolzats en el marc d'aquesta convocatòria.

El passat 20 de desembre es va publicar al BOE la resolució de la convocatòria 2010-2011 del Programa de Cooperació Interuniversitària i de Recerca de l’AECID (PCI). En el marc d’aquesta convocatòria, l’Agència ha donat recolzament a 28 projectes presentats per la UPC, amb un total de més de 1.300.000 €.

El PCI (http://www.upc.edu/sri/aliances/projectes-internacionals/projectes-aecid-del-maec/programes-cooperacio-interuniversitaria) és una convocatòria d'ajuts per finançar el desenvolupament de projectes de cooperació entre equips de professors universitaris i investigadors de les Universitats i Organismes participants, l'objectiu del qual és contribuir a l'enfortiment dels centres acadèmics i de recerca dels països socis així com a la creació i aplicació de coneixements científics i tecnològics en temes crítics per al desenvolupament.