Publicació: Álgebra lineal en la educación para el desarrollo sostenible

02/03/2018

Fruit del treball d'un grup de professores de l'ETSEIB, i amb el suport del CCD en el marc de la Convocatòria d'Ajuts del CCD, s'ha publicat el llibre electrònic Álgebra lineal en la educación para el desarrollo sostenible, que recull tasques de l'assignatura d'Àlgebra Lineal, però que tenen la particularitat de referir-se als ODS.

El llibre, que es pot consultar al portal UPCommons, està organitzat en capítols que es corresponen cada un a un dels ODS, i on s'hi presenten dos projectes que es poden resoldre a partir de diferents programes docents corresponents a l'assignatura d'Àlgebra Lineal que s'imparteix a les escoles d'enginyeria i a les facultats de ciències. Els projectes presentats pretenen analitzar en profunditat els problemes que comporta portar a terme els diferents Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Les autores d'aquest llibre, Isabel García, Judit Taberna i Natalia Rina, han fet aquesta proposta arrel de la seva experiència en l'assignatura d'àlgebra a l'ETSEIB durant el curs 2017-2018, on han treballat els projectes que es presenten al llibre amb els estudiants de primer del grau d'Enginyeria Industrial.