Els projectes solidaris de la UPC s'integren en el catàleg de Punts Estrella de La Caixa

La Fundació La Caixa ha aprovat la incorporació del CCD al seu Programa de Punts Estrella, a través del qual els clients d'aquesta entitat poden donar suport al programa de cooperació al desenvolupament de la UPC

El Programa de Punts Estrella de La Caixa és un programa de fidelització dels clients de l'entitat que permet bescanviar els punts obtinguts a través de les compres per diversos articles o serveis, però l'entitat ofereix també la possibilitat de destinar aquests punts a projectes socials o de cooperació al desenvolupament

Des del passat mes de juliol el CCD forma part d'aquest catàleg i, per tant, tots els clients de La Caixa tenen la possibilitat de donar suport al programa de cooperació al desenvolupament de la UPC mitjançant la cessió dels seus Punts Estrella. Els recursos que el CCD obtingui per aquesta via es dedicaran als projectes de cooperació al desenvolupament que duen a terme els membres de la comunitat universitària.

El programa de cooperació al desenvolupament de la UPC:
  • Contribueix a la cobertura de necessitats bàsiques de les poblacions més desfavorides, a través de projectes de cooperació internacional que incorporen el vessant tecnològic, i millora les capacitats de formació i recerca a les universitats de països del sud.
  • S'articula a través de la col·laboració amb ONG, administracions i altres entitats per millorar els projectes de cooperació i aporta coneixements i assessorament tècnic en els camps de la ciència i la tecnologia.
  • Sensibilitza i forma en valors el conjunt de la societat, en particular els estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Com fer donació dels Punts Estrella ?
Els clients de La Caixa poden donar Punts Estrella al CCD en aquest enllaç.