Solidaritat amb els i les estudiants nicaragüencs

16/05/2018

Ens volem fer ressò d'un manifest que estan promovent persones individuals, vinculades amb Nicaragua, arran de la crisi política que s’està vivint al país. Persones i col·lectius que treballen amb Nicaragua i estudiants i persones nicaragüencs estan promovent l'adhesió de membres de les universitats al comunicat adjunt. La finalitat principal és fer visible i denunciar la situació de repressió institucional viscuda per part de la població que s’està mobilitzant i que segueix a dia d’avui. Hi ha més de 45 assassinats als carrers de diversos municipis especialment a Managua, i la majoria son estudiants universitaris.

S'ha elaborat un pronunciament a ser signat per personal acadèmic del món universitari a nivell de l'estat espanyol. Totes les persones que vulguin adherir-s'hi ho puguin fer a través del següent link: https://goo.gl/forms/HFuVGcITTlyNbB2w1