Suma’t al projecte ÈXIT-UPC

27/10/2020

Acompanya alumnat de secundària a escoles de Barcelona per garantir la igualtat d’oportunitats educatives amb una beca d'aprenentatge. Preparem el curs 2021-22

Ajuda a combatre l'abandonament escolar aportant el teu talent per empoderar l'alumnat de secundària formant part d'un equip d'estudiants ("amics@grans") que desenvolupen projectes tecnològics STEAM. La vivència en aquest entorn et facilitarà la consolidació de les competències UPC.

Aquesta crida s'adreça tant a estudiantat com a PDI per al curs 2021-2022

En concret busquem:
- Estudiants de la UPC a partir de 2n curs de grau o superior (entre 20 i 28 anys) amb interès per acompanyar alumnat de secundària en la seva millora.
- PDI UPC motivat que participi en el disseny de projectes d'aprenentatge en coordinació amb els instituts i promogui l’assoliment dels objectius del programa.

• Beques d'aprenentatge per estudiantat a partir de 2n curs de grau o superior (entre 20 i 28 anys).
  • Dedicació (10 hores).

Consulta tota la informació a la plataforma Impulsa (amb registre a dalt dreta)
[Has d'accedir amb l'usuari UPC, a dalt a la dreta i clicar a "M'hi implico"]
Programa Èxit