Viatge institucional a Etiòpia

Agustí Pérez, Comissionat per a la Sostenibilitat i la Cooperació per al Desenvolupament de la UPC, va vistar les universitats d'Arba Minch i Addis Ababa a Etiòpia

El Prof. Agustí Perez, Comissionat per a la Sostenibilitat i la Cooperació per al Desenvolupament de  la UPC, ha visitat durant el mes d’agost de 2010 les Universitats d'Arba Minch i Addis Ababa. En les reunions amb el Rector d'Arba Minch, Tarekegn Tadesse, i el Vicerector de recerca d'Addis Ababa, Masresha Fetene, es van analitzar les possibilitats de noves col·laboracions i la continuació de les ja existents.

A l'agenda de reunions del Comissionat també es va incloure una reunió amb l'Oficina Tècnica de Cooperació de l'AECID a Etiòpia on entre altres coses es va treballar la presència d'universitats etíops a la III trobada de CRUE-Africa a Canàries que se celebrarà el proper octubre.

L’any passat es va aprovar un projecte PCI amb la Universitat Addis Ababa i en la convocatòria d’aquest any s’ha sol·licitat la renovació d’aquest projecte, de l’àmbit d’aigua (liderat per la Prof. Lucila Candela), i se n’ha presentat un de nou en l’àmbit TIC (liderat per la Prof. Eva Vidal).