Viatgers: podeu portar portàtils a escoles amb la vostra maleta!

09/06/2017

Labdoo.org recicla portàtils i els lliura a escoles en diversos països. Hi voleu participar transportant equips o tauletes aprofitant algun desplaçament que hàgiu de fer?

El CCD col·labora amb Labdoo.org en el seu objectiu de fer arribar portàtils i tauletes a projectes educatius i escoles arreu del món. Aquesta organització recupera portàtils de donacions i els repara, i per tal que puguin arribar a qui els necessita sense un cost addicional, aprofita els desplaçaments que altres persones han de fer.

Si us heu de desplaçar properament, sigui en el marc d'un projecte de cooperació, per feina o per vacances, podeu posar-vos en contacte amb Labdoo.org i esbrinar si tenen equips per desplaçar al vostre destí!

Si hi teniu interès, podeu contactar amb el CCD o bé directament amb Labdoo.org (labdoo-team-catalunya@labdoo.org).