Visita d'estudiants de la FOOT al Centre de Reciclatge d'Ulleres

El CRU classifica i emmagatzema material òptic i optomètric procedent de donacions per posar-lo a disposició de persones que en tenen necessitat.

La setmana del 3 al 7 de desembre de 2012, els alumnes de l’assignatura Adaptació i Muntatge d’Ulleres, de cinquè quadrimestre del Grau en Òptica i Optometria que s’imparteix a la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, han visitat el CRU (Centre de Reciclatge d'Ulleres).

És una iniciativa per apropar a la comunitat universitària en el món de la cooperació i mostrar com col·labora la UPC i Òptics x Món amb els col·lectius més desfavorits i poder proporcionar-los en la mesura del possible, una millor qualitat de vida a aquelles persones que necessitin algun tipus d'ajuda visual.

Els alumnes van quedar sorpresos en adonar-se de la quantitat de treball que genera una organització com la d’Òptics pel Món i es s’ha sensibilitzat amb els més desfavorits de la nostra societat, ja que la campanya de recollida d'ulleres no només recolza al 3r món sinó també al 4art món.

Des de la facultat, els alumnes seguiran recolzant aquesta iniciativa i alguns participaran activament en les pròximes campanyes.

Si voleu col·laborar, aportant material òptic o ulleres que ja no utilitzeu, podeu posar-vos en contacte amb Òptics x Món (opticsxmon@gmail.com).