Programa UPC Voluntariat TIC 2019-2020

30/09/2019

Ja hem obert el Programa UPC de Voluntariat TIC de suport a entitats socials per al curs 2019-2020. En aquest apartat trobareu totes les nostres propostes, el formulari d'inscripció, informació rellevant, convalidació d'ECTS i molt més. Fes-te voluntari ! T'esperem !

Ja hem obert el Programa UPC de Voluntariat TIC de suport a entitats socials per al curs 2019-2020. El programa consisteix a vincular estudiants amb entitats socials donant suport tecnològic a alguna de les necessitats i mancances en l'àmbit TIC que l’entitat pugui tenir, en el marc de la metodologia d’Aprenentatge i Servei, on l’estudiant que hi participa, a més de fer una breu formació inicial, te l'oportunitat de conèixer el funcionament i les activitats de l'entitat d'acollida per poder identificar també les solucions tecnològiques més adequades. Alhora, diversifica i enriqueix la seva formació.

Us animem a què us hi inscriviu. Cada any disposem d’una oferta més àmplia i variada. Segur que trobeu l’oferta que encaixa tant amb el vostre àmbit de coneixement TIC com amb les vostres inquietuds de suport i col·laboració amb entitats socials del nostre entorn.

Podeu trobar tota la informació necessària per a inscriure-us en el Programa UPC de Voluntariat TIC al nostre web, a la següent adreça:

https://www.upc.edu/ccd/ca/sensibilitzacio-i-voluntariat/voluntariat-tic. Us demanem que realitzeu la vostra inscripció abans del 18 d’octubre.

Així mateix, fer-vos coneixedors que també col·laborem amb altres propostes de voluntariat social que es duen a terme en altres institucions i per les quals podeu trobar tota la informació en la següent adreça:

Us recordem que els estudiants de grau que participeu en qualsevol de les modalitats de voluntariat del nostre programa podeu demanar el reconeixement de fins a 6 ECTS. Un al·licient més per a participar-hi. Animeu-vos !!