web DESVINCUL-arte. Fotografies i textos de joves colombians desvinculats de grups armats irregulars-

11/01/2012

“Nosotros nos jugamos la vida en una guerra que no comprendíamos, pero ahora estamos luchando por hacernos otro camino” (adolescent de 16 anys vinculat a les FARC l’any 2000)

Desvincul-arte és  un  projecte de la convocatòria CCD 2010 impulsat pel professor  David del Campo (ETSEIAT).

La iniciativa utilitza la fotografia i l’escriptura  per recolzar i  acompanyar  en el  procés de renovació personal i d’integració  en la societat civil a adolescents  que van estar dins de grups armats en  Colòmbia.

La web DESVINCUL-ARTE recull la feina portada a terme al gener del 2011 a la ciutat de Manizales amb joves participants  en un programa estatal de families i escoles d'acollida (Programa “Atención Hogar Tutor” ) amb la col·laboració de Daniela Gonzàlez i també del CEDAT (Centro de Estudios para el Desarrollo Alternativo sobre Territorios de conflicto, violencia y convivencia social)  a través del seu director Ricardo Andrés.