14.1 - SANT JOAN DE DÉU - App de la Magic Line

OBRA SOCIAL SANT JOAN DE DÉU

Sant Joan de Déu és una entitat sense afany de lucre que es dedica a l’atenció i l’acompanyament de persones que es troben en situació de vulnerabilitat. L’Obra Social és l’entitat dedicada a la sensibilització social i a la captació de recursos per finançar els projectes solidaris de la institució.

Descripció del voluntariat

Actualitzar i millorar l’app de la Magic Line.

La Magic Line és una mobilització solidària que es realitza a Barcelona, Mallorca i València, i en la que hi participen més de 15.000 persones. La mobilització té una fase de captació de fons i una festiva, amb una caminada i activitats culturals. L’app es va iniciar amb voluntariat d’estudiants de la UPC i en l’edició 2017-2018 s’hi ha incorporat una consultoria tecnològica donant suport als estudiants.

Què aportarà la participació a les persones voluntàries?

• S’incorporarà a l’organització d’un dels esdeveniments solidaris més importants de les ciutats de Barcelona, Palma i València, la Magic Line Sant Joan de Déu.

• Liderarà una app amb molt bona acollida per part dels participants.

• Podrà treballar amb el suport i l’acompanyament d’una consultora tecnològica líder que l’ajudarà a resoldre qüestions tècniques i li permetrà desenvolupar el projecte amb criteris d’empresa.

• Tindrà autonomia per proposar com desenvolupar l’eina, sempre i quan compleixi els objectius esperats.

Dates:

Entre maig i novembre de 2019.

Ubicació:

Barcelona. Es podrà treballar des de casa.

Horari:

Preferiblement pels matins de 8,30h a 12,30hores.

Perfil de les persones voluntàries i condicions:

Certa experiència en apps.

Autonomia.

Creativitat.